3D vizualizace hradu Lukov v různých časových obdobích – Zuzana Jarošová
Zuzana Jarošová
Bakalářská práce
3D vizualizace hradu Lukov v různých časových obdobích
A 3D Visualization of Lukov Castle in Different Time Periods
Anotace:
Cílem této práce bylo provést 3D vizualizaci hradu Lukova v různých časových obdobích minulosti. K této vizualizaci byl použit program Blender. V rámci teoretické části práce byla studentem vypracována literární rešerše o historii hradu Lukova a zároveň popsána nejnovější verze Blenderu a dále byl také uveden krátký popis dalších použitých programů. V praktické části práce je zmíněno o veškerých dostupných …víceAbstract:
Key point of this bachelor thesis was create 3D visualization of castle Lukov in different time historical periods. Program Blender was used to create a visualization. In the theoreti-cal part of the thesis were drafted literary searches about history of castle Lukov and in the same time was described the newest vesion of software Blender. There were also a short description of another used programs …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2016
Zveřejnit od: 31. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jarošová, Zuzana. 3D vizualizace hradu Lukov v různých časových obdobích. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie v administrativě
Práce na příbuzné téma
-
Skeletální animace 3D modelů
Josef Zahradník -
3D animace paže podle naměřených dat pro účely rehabilitace ve virtuální realitě
Alex KÖNIG -
Příprava 3D modelu lidské hlavy pro animaci, analýza a implementace mimických výrazů
Michal Černý -
Interaktivní vizualizace 3D objektů pro webové prostředí a její využití v oblasti e-learningu
Břetislav Mazoch -
VisualUV: Blender add-on for UV Mapping workflow
Samuel Bílek -
Tvorba aplikace na platformě Blender pro návrh horolezeckých cest na umělých a přírodních horolezeckých stěnách
Vojtěch Kovářík -
Návrh a vývoj 2D nástrojů pro Blender
Jan Holinka -
Blender plugin for procedural generation of roads and road systems
Zdeněk Doležal