Zdeněk Rolejček

Bakalářská práce

Prezentace fakulty formou propagačního videa.

Faculty presentation by promotional video
Anotace:
Cílem práce je vytvořit krátké propagační video pro Fakultu ekonomicko-správní ve formě virálu. Práce seznamuje s pojmy marketing, marketing školy, propagace, virální marketing. Dále je popsána teorie tvorby videa. V praktické části je analyzováno stávající prostředí Fakulty ekonomicko-správní z pohledu propagace a vyhodnocen účelový průzkum prováděný mezi definovanými cílovými skupinami. Výsledky …více
Abstract:
The aim of the thesis is to create a short promotional video in a viral form for the Faculty of Economics and Administration. The thesis introduces concepts of marketing, school marketing, promotion, viral marketing. The theory of video creation is described subsequently. The practical part consists of the current promotional environment of the Faculty of Economics and Administration analysis and a …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Hana Jonášová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Rolejček, Zdeněk. Prezentace fakulty formou propagačního videa.. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní