Marketingová a komunikační strategie společnosti PK Geo, s.r.o. – Bc. Martina Kobližková
Bc. Martina Kobližková
Diplomová práce
Marketingová a komunikační strategie společnosti PK Geo, s.r.o.
Marketing and Communication Strategy of PK Geo, s.r.o.
Anotace:
Práce se věnuje malé geodetické firmě, která vyslovila přání o pomoc s propagací za účelem vykrytí slabších měsíců během roku. Cílem práce je analyzovat současnou situaci a stav fir-my, a kam chce firma do budoucna směřovat. Sekundární analýzou definovat cílové segmen-ty a jejich významnost z pohledu společnosti. Poté se práce zaměří na analýzu vybrané dopo-sud používané komunikace a vyhodnotí, v které …víceAbstract:
The diploma thesis is dedicated to small land surveying company. Company PK Geo asked for help with their marketing communication. Due to diversity of demand during the year. The aim of the thesis is to analyse the current situation, conditions and the direction of future intentions of the company. The target audiences and their importance will be defined by secondary analysis. In addition to that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kobližková, Martina. Marketingová a komunikační strategie společnosti PK Geo, s.r.o.. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie značky ETA
Ivana Seidlová -
Příprava online marketingové komunikační strategie vybrané firmy působící na polském B2C trhu.
Tomáš Wolf -
Komunikační strategie u studentů v angličtině jako cizím jazyce
Kristýna Hálová -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká -
Hodnocení komunikačních nástrojů a návrh komunikační strategie města Otrokovice
Petra Hefková -
Vliv změn komunikační strategie na vývoj prodeje
Jan Krejčí -
Marketingová strategie a PR zdravotnického zařízení
Helena Lebdušková -
Komunikační strategie společnosti Unreal Visual
Ondřej Repatý