Martin KADLČEK

Bakalářská práce

Image firmy 1. FC Slovácko, a.s.

The Measurement Company Image 1.FC Slovacko, Inc.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou image profesionálního fotbalového klubu 1. FC Slovácko, a.s. Teoretická část se zabývá problematikou firemní image, její analýzou a informacemi o marketingovém výzkumu. Praktická část vyhodnocuje image klubu na základě zpracovaného dotazníkového výzkumu vyplněného oslovenými respondenty. Dále byla praktická část doplněna o SWOT analýzu a sekundární data, které …více
Abstract:
This bachelor thesis analyzes the image of a professional football club 1.FC Slovacko, Inc. The theoretical part deals with corporate image, its analysis and information on mar ketingresearch. The practical part evaluates the image of the club, based on a prepared questionnaire filled by the respondents. Further, the practical part complemented by analysis SWOT and secondary data comparing with other …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KADLČEK, Martin. Image firmy 1. FC Slovácko, a.s.. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace