Maloobchodní prodej se zaměřením na význam nákupních center – Michal Eichler
Michal Eichler
Diplomová práce
Maloobchodní prodej se zaměřením na význam nákupních center
Retail sales with a focus on the importance of shopping centers
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje vyhodnocení postavení nákupních center v maloobchodním prodeji v České republice, prostřednictvím provedených analýz. Pro identifikaci silných a slabých stránek vybraných nákupních center, a pro identifikaci příležitostí a hrozeb byla provedena SWOT analýza. Dále byly propočítány vybrané finanční ukazatele u nákupních center a tyto údaje byly porovnány. Na základě těchto …víceAbstract:
This diploma thesis is devoted to the evaluation of the meaning and role of shopping centers in retail sales in the Czech Republic, using analysis performed. The SWOT analysis was carried out in order to identify strengths and weaknesses of selected shopping centers and to define their opportunities and threats. Further, some of financial indicators of given studied shopping centers were calculated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Will shopping malls survive under the pressure of online shopping? How can shopping malls transform and be prepared for the digital era?
Ekaterina Efremova -
Nákupní centrum Šantovka versus městské centrum Olomouce
Tereza ODRÁŽKOVÁ -
Nákupní centrum Šantovka versus městské centrum Olomouce
Tereza ODRÁŽKOVÁ -
Nákupní centrum jako městský veřejný prostor
Jakub Brož -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Vaňkovka Brno - bývalý brownfield vs. úspěšné nákupní centrum
Václav Pižl -
Efektivita různých forem reklamy pro makléřské společnosti nabízející retail investing na českém trhu
Richter Richter -
Vnútorný trh EÚ (Jednotný trh finančných služieb)
Petra Mihóková
Název
Vložil
Vloženo
Práva