ANALÝZA MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE VYBRANÝCH LANOVÝCH CENTER V ČESKÉ REPUBLICE – Kateřina KLÍMOVÁ
Kateřina KLÍMOVÁ
Bakalářská práce
ANALÝZA MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE VYBRANÝCH LANOVÝCH CENTER V ČESKÉ REPUBLICE
Marketing communications analysis of chosen ropes centers in Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace vybraných lanových center v České republice. Práce je vytvořena na základě studia odborné literatury, analýzy primárních dat získaných od lanových center a sekundárních dat ze sekundárních internetových zdrojů. Primární data byla získána online dotazníkovým šetřením, které proběhlo v červnu 2016 a jehož prostřednictvím se na práci rozhodlo …víceAbstract:
The bachelor thesis is about analysis of marketing communication of chosen rope centers in Czech republic. The thesis is based on studying professional literature, analysis of primery and secondary data. The secondary data were obtained from secondary internet sources. The primery data were obtained by online survey from rope centers in June 2016, there are twelve of them which agreed to participate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 7. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Skoumal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLÍMOVÁ, Kateřina. ANALÝZA MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE VYBRANÝCH LANOVÝCH CENTER V ČESKÉ REPUBLICE. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v podpoře udržitelné dopravy v České republice
Eliška Peloušková -
Implementace Průmysl 4.0/digitalizace v logistických systémech (v nákupu, zásobování, skladování, distribuci, obchodě) v praxi podniku
Eva Hajná -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové sofistikované trendy v personalistice
Petra Svoboda
Název
Vložil
Vloženo
Práva