Bc. Martina Slováková

Diplomová práce

Úroveň elementární gramotnosti dítěte ve vztahu k prostředí domova

The level of elementary literacy of the child in relation to the home environment
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit úroveň elementární gramotnosti dítěte a popsat tuto úroveň vzhledem k prostředí domova. Teoretická část vymezuje základní pojmy spojené s rozvojem elementární gramotnosti u dětí, objasňuje problematiku rozkolísaných pojmů rozvoje gramotnosti u dětí v předškolním věku a zdůrazňuje význam gramotného prostředí v rodině. V praktické části jsou prezentovány výsledky kvantitativně …více
Abstract:
The aim of this thesis is to ascertain the level of emergent literacy of children and describe its level with regard to domestic environment. The theoretical part renders basic concepts in relation to the development of a child's emergent literacy, clarifies ambivalent terms concerning the development of preschool children's literacy and accentuates the significance of family literate environment. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Slováková, Martina. Úroveň elementární gramotnosti dítěte ve vztahu k prostředí domova. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe