Budoucí učitelky MŠ a jejich hudebně dovednostní profil – Kateřina ŽURKOVÁ
Kateřina ŽURKOVÁ
Bakalářská práce
Budoucí učitelky MŠ a jejich hudebně dovednostní profil
Future teachers of nursery school and their musical skills
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit úroveň hudebních dovedností budoucích učitelek a učitelů MŠ. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část zahrnuje teorii hudebních schopností a dovedností a podobu hudební výchovy v MŠ. Praktická část se zabývá analýzou hudebních dovedností budoucích učitelek MŠ na základě výsledků průzkumu. Ten probíhal online pomocí dotazníku, který byl elektronickou …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is getting an overview about level of musical skills among expectant teachers in nursery schools. It has two parts: theoretical one and practical one. The theoretical one comprises a theory of musical skills and abilities and describes how musical education in nursery schools looks like. A core of the practical part is in an analysis of musical skills among expectant …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Daniela Střílková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŽURKOVÁ, Kateřina. Budoucí učitelky MŠ a jejich hudebně dovednostní profil. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Hudební vnímání a dovednosti dětí od prenatálního období do předškolního věku.
Monika Obrová -
Hudební dovednosti pedagoga v předškolním vzdělávání
Radka KUBÁTOVÁ -
Vliv sborového zpěvu na hudební dovednosti a prožitky žáků ZŠ
Alžběta Vacková -
Hudební dovednosti učitelek a Mateřská škola Dobrá
Terezie KAHÁNKOVÁ -
Předmatematické dovednosti ve spojení s pohybovými a hudebními aktivitami v mateřské škole
Jana Sobotková -
Vokální dovednosti žáků na Základní umělecké škole ve Kdyni.
Valentina BLAHNÍKOVÁ -
Využití hudebních dovedností žáků základních uměleckých škol v hudební výchově na 1. stupni ZŠ
Tereza ZEMÁNKOVÁ -
Informovanost a kompetence učitelů v mateřských školách v oblasti narušené komunikační schopnosti u dětí
Klára Valešová