Kvalita mluveného projevu dětí před nástupem do povinného vzdělání – Nikola ŠULÁKOVÁ
Nikola ŠULÁKOVÁ
Bakalářská práce
Kvalita mluveného projevu dětí před nástupem do povinného vzdělání
The quality of speech of children before taking up primary school
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaká je kvalita mluveného projevu u dětí před nástupem do povinného vzdělávání. Teoretická část se věnuje charakteristice dítěte předškolního věku, vývoji řeči, narušené komunikační schopnosti i logopedické prevenci. Poukazuje na různé způsoby rozvoje řeči a také na prevenci před možnými poruchami řeči. Praktická část se opírá o empirický výzkum, jehož cílem …víceAbstract:
The aim of this thesis is to find out the quality of the children´s speech before starting compulsory education. The theoretical part deals with the characteristic of a child of pre-school education, a speech development, a disrupted communication and logopedic prevention. It also points out to various ways of a speech development and speech impediment prevention. The aim of the practical part, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2014
Zveřejnit od: 3. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Marie Švrčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠULÁKOVÁ, Nikola. Kvalita mluveného projevu dětí před nástupem do povinného vzdělání. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce
Pavla Jahodová -
Rozvoj diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce v důsledku účasti v e-learningovém kurzu
Gabriela Hublová -
Interkulturní kompetence sociálních pracovníků z Člověka v Tísni v práci s romskou menšinou v sociálně vyloučených lokalitách v Přerově
Filip Jura -
Vybrané aspekty komunikační kompetence v právním anglickém jazyce pro akademické účely – analýza potřeb
Veronika Tománková -
Četba v mladším školním věku jako základ komunikační kompetence pedagogů na 1. stupni ZŠ v Ústeckém kraji
Lenka LAPKOVÁ -
Využití společenských a rolových her v logopedické prevenci v běžné mateřské škole.
Tereza Jelínková -
Informovanost a kompetence učitelů v mateřských školách v oblasti narušené komunikační schopnosti u dětí
Klára Valešová -
Simulační metoda v rozvoji komunikační kompetence v odborném anglickém jazyce u studentů vyšší odborné školy zdravotnické
Zdeňka Schormová