Srovnávací analýza inzerátů v britských a českých časopisech životního stylu – Michal ŠALDA
Michal ŠALDA
Bakalářská práce
Srovnávací analýza inzerátů v britských a českých časopisech životního stylu
A Comparative Analysis of Advertisements in British and Czech Lifestyle Magazines
Abstract:
The current study deals with the characterictic features of advertisements in Czech and British lifestyle magazines and their decoding in textual, visual and stylistic level. The study reflects linguistic, paralinguistic and stylistic devices, which are used in advertising. The language is considered to be a basic device in context with its visual aspects. The practical part is dedicated to analysis …víceAbstract:
Tato studie se zabývá charakteristickými rysy inzerátů v českých a britských časopisech životního stylu a jejich rozluštěním v textové, vizuální a stylistické rovině. Studie zohledňuje lingvistické, paralingvistické a stylistické prosředky, které jsou využívány v inzerci. Jako základní prostředek v inzerci je považován jazyk v kontextu s vizuálními prostředky. Praktická část je věnována rozboru deseti …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2009
Zveřejnit od: 13. 5. 2009
Identifikátor:
11205
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠALDA, Michal. Srovnávací analýza inzerátů v britských a českých časopisech životního stylu. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Reklama a její nekalosoutěžní dopady včetně subsidiárního významu generální klauzule
Roman Světnický -
Rodina v reklamě, reklama v rodině
Slávka Hepnarová -
„Sníh, můžeme tak text nazvat“. Écriture féminine jako aktualizace bachtinovského polyfonního románu
Romana Švachová -
Poradenství pro klienty - hypoteční úvěr: distanční text
Michal Valčík