Abstraktní myšlení v řeči dětí – Bc. Zuzana PŠČOLKOVÁ
Bc. Zuzana PŠČOLKOVÁ
Diplomová práce
Abstraktní myšlení v řeči dětí
Abstract thinking in children's speech
Anotace:
Práce si klade za úkol zkoumat odraz abstraktního myšlení v řeči žáků základních škol. Výzkum se zaměřuje na žáky 6. a 9. ročníku základní školy. Vycházíme z teorií J. Piageta a L. S. Vygotského, kteří se zabývali vývojem myšlení od etapy raného dětství. Poznání vztahu myšlení a řeči přispěje k promyšlenější komunikaci s dítětem ve zkoumaném věku. Výzkumné části této práce budou předcházet teoretické …víceAbstract:
The main goal of this thesis is to researche the abstract thinking in students speech of primary schools. The researche is focused on the twelve and fifteen years old students. This thesis is based on theories of J. Piaget and L. S. Vygotskij, who was concerned with the evolution af thinking from early childhood period. Before the part of researched is theory part with the base ideas of J. Piaget and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2013
Zveřejnit od: 3. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Eva Höflerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PŠČOLKOVÁ, Zuzana. Abstraktní myšlení v řeči dětí. Ostrava, 2013. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / pedagogika - český jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Problémy s výslovností v ruském jazyce u žáků základní školy (na příkladu Základní školy Letovice)
Michaela Boháčová -
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková -
Vliv cesty do školy na obezitu a motorickou výkonnost u žáků čtvrté třídy základní školy v Chemnitz
Marie - Luise BRITZE -
Spolupráce školy a rodiny při ovlivňování pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy
Alžběta Rouzková -
Rychlé jmenování obrázků u žáků ve 2. třídě základní školy a základní školy logopedické jako prediktor úspěchu ve čtení a psaní
Anita ZLATOHLÁVKOVÁ -
Demokracie, vlastnictví a svoboda: K vývoji ekonomicko-politického myšlení Edvarda Beneše v poválečném Československu (1945–1948)
Tomáš Nikodym -
Robotická stavebnice jako prostředek pro rozvoj abstraktního myšlení žáků základní školy
Jan BAŤKO