Petra ŠAFRÁNKOVÁ

Bakalářská práce

Sponzoring jako součást integrované marketingové komunikace firmy

Sponsorship as a part of the integrated marketing communication
Anotace:
Předložená práce se zabývá sponzoringem jako součástí integrované marketingové komunikace firmy M.A.T. Group. Cílem práce bylo analyzovat sponzorské aktivity společnosti a navrhnout jejich plán na následující období. Teoretická část se věnuje hlavně marketingové komunikaci a sponzoringu. Znalosti získané z teorie se dále v práci aplikují na firmu M.A.T. Group. Součástí praktické části je představení …více
Abstract:
The work deals with sponsorship as a part of integrated marketing communication of the M.A.T. Group company. The aim of the work was to analyze the sponsorship activities of the company and to propose a sponsorship plan for the next period. The theoretical part mainly focuses on the topics of marketing communication and sponsorship. The theoretical concepts and their implementation in M.A.T. Group …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠAFRÁNKOVÁ, Petra. Sponzoring jako součást integrované marketingové komunikace firmy. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/