Dopad reklam na chování spotřebitele na trhu s minerální vodou – Jan AXMAN
Jan AXMAN
Bakalářská práce
Dopad reklam na chování spotřebitele na trhu s minerální vodou
The impact of advertising on consumer behavior
Anotace:
Bakalářská práce si klade za cíl prozkoumat chování spotřebitelů na trhu s minerální vodou a zjistit, jaký dopad na spotřebitele má reklama na tomto trhu. Bakalářská práce také analyzuje spotřebitelské postoje k nákupu minerálních vod. Zabývá se konkrétními značkami na trhu s minerálními vodami, jejich marketingovými strategiemi, brandingem a copywritingem. Součástí praktické části je kvantitativní …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to explore consumer behavior in the mineral water market and to find out the impact of advertising on consumers in this market. The bachelor thesis also analyses consumer attitudes toward buying mineral water. It looks at certain brands in the mineral water market, their marketing strategies, branding, and copywriting. In the practical part of the thesis, quantitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
AXMAN, Jan. Dopad reklam na chování spotřebitele na trhu s minerální vodou. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomicko-manažerská studia / Ekonomicko-manažerská studia
Práce na příbuzné téma
-
Analýza postojové věrnosti na trhu minerálních vod
Sylvie Zaoralová -
The Project of Marketing Communication Strategy for Georgian Brand BORJOMI
Salome Baghaturia -
Event marketing
Anna Martinková -
Analýza preferencí spotřebitelů na trhu minerálních vod
Barbora Hajznerová -
Měření spokojenosti zákazníků na trhu minerálních vod
Kateřina Smolková -
Rebranding české značky Karlovarské minerální vody
Kristina Makarenko -
The Project of Marketing Communication Strategy for Georgian Brand BORJOMI
Salome Baghaturia
Název
Vložil
Vloženo
Práva