Tereza BÍLÁ

Diplomová práce

Marketing v sociálních službách

Marketing in Social Services
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je marketing v sociálních službách. Poukazuje na rozdíly ve využití marketingu v ziskovém a neziskovém sektoru. Práce se pak zaměřuje na analýzu a výzkum marketingových metod v neziskových organizacích. Zjištěné a vybrané marketingové metody jsou poté aplikovány na vybrané organizace, poskytující sociální služby. Součástí empirické části diplomové práce je analýza komunikačního …více
Abstract:
The subject of this diploma thesis is marketing in social services. It points to differences in the use of marketing in the profitable and non-profit sector. The thesis then focuses on the analysis and research of marketing methods in non-profit organizations. The identified and selected marketing methods are then applied to selected organizations providing social services. Part of the empirical section …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc.Dr.Ing. Hana Filipczyková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BÍLÁ, Tereza. Marketing v sociálních službách. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta sociálních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta sociálních studií