Bc. Marta Koutníková

Diplomová práce

Didaktické postupy učitele mateřské školy v přírodovědném vzdělávání.

Didactic procedures of preschool teacher in science education.
Anotace:
Práce má teoreticko-výzkumný charakter. teoretická část popisuje moderní didaktické trendy v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole, a paradigmata v přístupech k učení a vzdělávání. v praktické části využíváme participační pozorování a semistrukturované interview pro zjištění, jaké postupy učitelky volí, hledáme jejich volby. data byla interpretována. Představujeme modely postupu učitele a typologii …více
Abstract:
The thesis has a theoretical and research character. The theoretical part describes modern didactic trends in science education in kindergarten, and paradigms in approaches to learning and education. in the practical part we use participatory observation and semi-structured interview to find out what procedures the teacher chooses, we are looking for their choices. the data was interpreted. We introduce …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Koutníková, Marta. Didaktické postupy učitele mateřské školy v přírodovědném vzdělávání.. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe