Mediální obraz Andreje Babiše – Bc. Romana Machačová
Bc. Romana Machačová
Diplomová práce
Mediální obraz Andreje Babiše
Media Image of Andrej Babiš
Anotace:
Tato diplomová se zabývá mediálním obrazem Andreje Babiše. Hlavním cílem práce je popsat, jaký je mediální obraz Andreje Babiše v nejnavštěvovanějších online zpravodaj-ských denících v České republice. Teoretická část práce se zaměřuje na média, politic-kým marketingem a pojem mediální obraz. V části praktické je proveden výzkum čtyř nejnavštěvovanějších online zpravodajských deníků v České republice …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the media image of Andrej Babiš. The main goals of the theses are to describe the media image of Andrej Babiš in the most visited online daily news in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis focuses on the media, political marketing and the media image. In the practical part research about the four most visited online daily news in the Czech Republic is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Machačová, Romana. Mediální obraz Andreje Babiše. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing a mediální obraz Andreje Babiše
Veronika Holubová -
Politický marketing a právo
Libor Erdinger -
Politický marketing prezidentských voleb USA v roce 2020: analýza a využití sociálních sítí a online médií v otázce Latinské Ameriky
Natálie Mordavská -
Marketing a volební úspěch ANO 2011
Filip Vávra -
Marketing a volební úspěch
Dominika Uhrová -
Politický marketing - jeho specifika a význam pro rozvoj moderní demokracie
Jiří Štěrba -
Politický marketing na komunální úrovni: Komparace ČSSD a hnutí M.O.R.
Martina Lhotská -
Politický marketing a PR
Jan Čada