Bc. Veronika Otýpková

Diplomová práce

Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy

Marketing strategy for new product entering the market
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje rozvoji marketingové strategie pro existující společnost specializující se na stravování ve formě krabiček s novým zaměřením na veganskou stravu. Práce je rozdělena do tří hlavních částí – teoretické, analytické a návrhové. V teoretické části je poskytnut teoretický rámec založený na aktuální literatuře a studiích. Analytická část se soustředí na tržní analýzu a identifikaci …více
Abstract:
This diploma thesis focuses on developing a marketing strategy for an existing company specializing in boxed meal services, with a new focus on vegan cuisine. The work is divided into three main parts – theoretical, analytical, and design. The theoretical part provides a framework based on current literature and studies. The analytical section concentrates on market analysis and the identification …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
  • Oponent: Mária Ždímalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON