Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy – Bc. Veronika Otýpková
Bc. Veronika Otýpková
Diplomová práce
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
Marketing strategy for new product entering the market
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje rozvoji marketingové strategie pro existující společnost specializující se na stravování ve formě krabiček s novým zaměřením na veganskou stravu. Práce je rozdělena do tří hlavních částí – teoretické, analytické a návrhové. V teoretické části je poskytnut teoretický rámec založený na aktuální literatuře a studiích. Analytická část se soustředí na tržní analýzu a identifikaci …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on developing a marketing strategy for an existing company specializing in boxed meal services, with a new focus on vegan cuisine. The work is divided into three main parts – theoretical, analytical, and design. The theoretical part provides a framework based on current literature and studies. The analytical section concentrates on market analysis and the identification …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
- Oponent: Mária Ždímalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Market Entry Strategy for Huawei into the Central European Market
Mengze Shao -
Growth Strategy of iPrice on the E-commerce Market in South East Asia
Tomáš Hons -
Průzkum trhu cestovních kanceláří
Radim Jaroš -
Mezera na trhu: zdravá výživa
Eva Chlivényiová