Role učitele v koncepci waldorfské pedagogiky – Bc. Markéta BARÁTOVÁ
Bc. Markéta BARÁTOVÁ
Diplomová práce
Role učitele v koncepci waldorfské pedagogiky
Teacher role in Waldorf school concept
Anotace:
Diplomová práce se zabývá rolí učitele waldorfské školy. Teoretická část je zaměřena na vymezení role učitele, jeho osobností a typologií. Lze zde nalézt také popis vývoje role učitele napříč dobami, zejména z hlediska transmisivního a konstruktivistického pojetí. V neposlední řadě se zabývám rolí již konkrétního waldorfského učitele a specifickými požadavky, které jsou na něj kladeny zejména v oblasti …víceAbstract:
The thesis deals with the role of Waldorf school teacher. The theoretical part is focused on defining the role of the teacher, his personality and typology. It is also possible to find here the transformation or development of the teacher's role across the times, especially in terms of the transmissive and constructivist concept. Last but not least, I deal with the role of a particular Waldorf teacher …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2019
- Vedoucí: Mgr. Alexandra Tomášová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BARÁTOVÁ, Markéta. Role učitele v koncepci waldorfské pedagogiky. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Role učitele v koncepci waldorfské pedagogiky
Markéta BARÁTOVÁ -
Role současného učitele z pohledu žáků, pedagogů a veřejnosti
Karin PALUSOVÁ -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Učitel výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ a nižším stupni gymnázia jako třídní učitel
Lucie LOSOVÁ -
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Ivo Rozmahel -
Učitel i influencer? Jak učitelé prezentují svou profesi a vlastní identitu na sociální síti TikTok
Klára Tomková -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Učitel divadla v základním uměleckém vzdělávání
Jonáš Konývka