Bc. Markéta BARÁTOVÁ

Diplomová práce

Role učitele v koncepci waldorfské pedagogiky

Teacher role in Waldorf school concept
Anotace:
Diplomová práce se zabývá rolí učitele waldorfské školy. Teoretická část je zaměřena na vymezení role učitele, jeho osobností a typologií. Lze zde nalézt také popis vývoje role učitele napříč dobami, zejména z hlediska transmisivního a konstruktivistického pojetí. V neposlední řadě se zabývám rolí již konkrétního waldorfského učitele a specifickými požadavky, které jsou na něj kladeny zejména v oblasti …více
Abstract:
The thesis deals with the role of Waldorf school teacher. The theoretical part is focused on defining the role of the teacher, his personality and typology. It is also possible to find here the transformation or development of the teacher's role across the times, especially in terms of the transmissive and constructivist concept. Last but not least, I deal with the role of a particular Waldorf teacher …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 5. 2019
  • Vedoucí: Mgr. Alexandra Tomášová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BARÁTOVÁ, Markéta. Role učitele v koncepci waldorfské pedagogiky. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta