Vizualizace časově proměnných objemových dat – Bc. Martin PRANTL
Bc. Martin PRANTL
Diplomová práce
Vizualizace časově proměnných objemových dat
Visualization of time-varying volumetric data
Anotace:
Práce pojednává o problémech spojených s vizualizacemi objemových dat ve statických a časově proměnných datech. Práce je rozdělena na 4 hlavní části. V první části je popsána teorie spojená s GPGPU programováním, druhá část rozebírá technologie komprese (ztrátové a bezeztrátové). Třetí část popisuje metody pro vizualizace statických objemových dat, některé techniky jsou implementovány a otestovány …víceAbstract:
This work discusses problems related to visualization of voluemtric data in static images and time-varying data sets. Whole work is divided into four main parts. In the first part it is described theory of GPGPU programming. Next part describes loseless and lossy data compression. Third part is focused on static volume data images visualization. Several techniques are discussed and tested. Last part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2012
Zveřejnit od: 17. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Vaněček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PRANTL, Martin. Vizualizace časově proměnných objemových dat. Plzeň, 2012. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 5. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta aplikovaných vědMagisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Počítačová grafika a výpočetní systémy
Práce na příbuzné téma
-
Bi-directional path tracing na GPU
Vilém Otte -
Možnosti paralelizace vybraných evolučních algoritmů na GPU
Martin Šůstek -
Implementace algoritmů na GPU
Filip Schad -
Extrakce lokálních obrazových deskriptorů na GPU
Pavel Cagaš -
Klíčování videa na GPU
Michal Hvězda -
Kompresní algoritmus LZ77 na GPU
Petr Hlavinka -
Akcelerace inter-frame predikce standard H.265 na masivně paralelních GPU architekturách
Vojtěch David -
Implementace difúzních filtrů na GPU
Lukáš Skovajsa