Bc. Magdaléna HNILICOVÁ

Bakalářská práce

Životní cyklus výrobku (jak udržet na trhu stávající výrobek, než přijde nový)

Product life cycle( how keep product on market, before new version of product will comes)
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza životního cyklu výrobku a návrh strategie na pro-dloužení jeho jednotlivých částí. Bakalářská práce je zpracována v podmínkách středně velkého podniku Pipelife czech s. r. o. V teoretické části této práce je životní cyklus výrob-ku spíše teoreticky jak popisují jednotlivé kapitoly (marketing, výrobek, životní cyklus výrobku, Bostonská matice a prodloužení životního …více
Abstract:
The Bachelor{\crq}s Thesis is focused on the analysis of the product life cycle and the proposal of a strategy to prolong its individual parts. The Bachelor{\crq}s Thesis is created in conditions of the medium-sized company Pipelife czech s.r.o. The first part deals with the product life cycle in theory (as described in the particular chapters). The second, practical part characte-rizes the above-mentioned …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2009
Zveřejnit od: 26. 5. 2009
Identifikátor: 13335

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HNILICOVÁ, Magdaléna. Životní cyklus výrobku (jak udržet na trhu stávající výrobek, než přijde nový) . Uherské Hradiště, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 26. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta technologická
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta technologická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Logistika a management