Ing. Petra Izdná

absolventská práce studenta CŽV

Vliv třídnických hodin na duševní zdraví z pohledu studentů SŠ

The effect of Form teacher lessons on mental health from the perspective of high school students
Anotace:
Tato práce se zabývá významem třídnických hodin pro psychiku středoškoláků. Třídnické hodiny, tradičně vnímané jako platforma pro administrativní a organizační záležitosti, hrají klíčovou roli i v sociálním a emocionálním rozvoji studentů. Studie analyzuje, jak třídnické hodiny mohou podporovat sociální soudržnost, sebeúctu a emocionální stabilitu, zatímco také poukazuje na potenciální negativní …více
Abstract:
This work deals with the importance of form teacher lesson for the mental development of high school students. Those lessons traditionally provide a platform for administrative and organizational matters, also play a key role in the social and emotional development of students. The study analyzes how form teacher lesson can promote social cohesion, self-esteem and emotional stability, while also …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. PhDr. Markéta Švamberk Šauerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání