Návrh a realizace marketingového plánu pro vybrané ubytovací zařízení v digitálním prostředí – Vojtěch Jančík
Vojtěch Jančík
Bakalářská práce
Návrh a realizace marketingového plánu pro vybrané ubytovací zařízení v digitálním prostředí
Designing and implementing a~marketing plan for selected accommodation facilities in a~digital environment.
Anotace:
Bakalářská práce popisuje způsob, jakým si může ubytovací zařízení vytvořit marketingový plán pro digitální prostředí včetně analýzy současného stavu. První část tvoří literární rešerše, za účelem vymezení základních pojmů. Následně je analyzován současný stav ubytovacího zařízení, na který navazuje dotazníkové šetření. Poté je proveden návrh kanálů v online prostředí, včetně nové webu, rezervačních …víceAbstract:
The first part deals with literature review in order to define basic concepts. After that, the current state of selected accommodation facility is analyzed and followed by questionnaire survey. Next part contains the design of specific digital environment channels along with new web presentation mockup, reservation and information portals, Facebook social networking and analytics tools including paid …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavel Haluza, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANČÍK, Vojtěch. \textit{Návrh a~realizace marketingového plánu pro vybrané ubytovací zařízení v~digitálním prostředí}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/qht59f/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing hromadných ubytovacích zařízení
Hugo PELIKÁN -
Analýza dopadů slevových portálů na návštěvnost vybraných ubytovacích zařízení
Lenka Novotná -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Event marketing, Konference design & marketing
Ondřej Běnek -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova