Výchovná problematika v tištěných médiích – Nataša Stavjaňová
Nataša Stavjaňová
Bakalářská práce
Výchovná problematika v tištěných médiích
Educational Issues in Printed Media
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou výchovné problematiky děti ve věkové kategorii 3 až 6 let v tištěných médiích. Cílem práce je zjistit, jaký je mediální obraz této problematiky v populárních časopisech zaměřujících se na rodinu, výchovu a zdravý životní styl. Základem práce je výzkum se sběrem dat a jejich vyhodnocením tj. zjištění výskytu četnosti jednotlivých témat v tištěných médiích věnujících …víceAbstract:
The bachelor thesis is analyzing the uprising of children in the age category of 3 to 6 years old from an educational point of view in the printed press. The aim of the thesis is to find out, what is the image of the mentioned topic and what picture does the popular press devoted to family, uprising a healthy lifestyle provide. The backbone of the thesis is the research of amount and share of particular …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Stavjaňová, Nataša. Výchovná problematika v tištěných médiích. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Omamné a psychotropní látky a jejich vliv na život mladistvých
Broučková Broučková -
Aplikace Nordic Walkingu a kompenzačních cvičení u seniorů a jejich vliv na zdraví
Diana SPERGEROVÁ -
Vliv expoziční automatiky a sekundární clony na výši dávky pro pacienta
Magdaléna Hanáková -
Pojetí přirozeného stavu a společenské smlouvy u Thomase Hobbese Anotace: Tato diplomová práce se bude zabývat pojetím přirozeného stavu u Thomase Hobbese a jeho vlivem na zformování společenské smlouvy. Přechod od přirozeného stavu ke konceptu společenské smlouvy se pokusím přirovnat k myšlence příčiny a účinku, kterou Hobbes rozpracoval nezávisle na pozdější studii "Leviathan", jež se stala jedním ze zásadních spisů politické filosofie. Obsah práce bude též věnován historickému kontextu tehdejší Anglie, jenž měl veliký vliv právě na strukturu Hobbesovy, ale i Lockovy podoby politické filosofie. V práci bude též zmíněno porovnání Hobbesova, Rousseauova a Lockova konceptu pojetí společenské smlouvy, jejich vzájemné rozdíly v odkazu a v možnostech uplatnění v praxi, ve kterých se značně odlišují. Cílem práce bude tedy především najít zásadní rozdíly mezi přirozeným stavem a stavem existence společenské smlouvy.
Petr ANDJELKOVSKI -
Videohry, jejich obsahy, vizuální formy a jejich účinky na myšlení a postoje dětí předškolního a mladšího školního věku
Pavlína VRASPÍROVÁ -
Vliv kombinace kyseliny nitro-olejové a ionizujícího záření na přežívání a signalizaci buněk lidského adenokarcinomu A549
Michaela Trávníčková -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ