Jiří Pázler
Bakalářská práce
Analýza rizik e-shopu
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu rizik vybraného e-shopu a navrhnutí opatření k eliminaci, či snížení těchto rizik. Obsahem je úvod do problematiky rizika a přístupu k němu. Rizika jsou brána z prodejního pohledu a k jejich odhalení slouží jednotlivé složky marketingového mixu 4P, na základě kterého jsou také navrhnuta opatření.Abstract:
The bachelor thesis is focused on the risk analysis of the selected e-shop and proposing measures to eliminate or reduce these risks. The content is an introduction to the issue of risk and the approach to it. Risks are taken from a sales point of view, and individual components of the 4P marketing mix are used to detect them, on the basis of which measures are also proposed.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Renáta Máchová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pázler, Jiří. Analýza rizik e-shopu. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Samková Samková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix vybraného podniku
Michael Hanuš -
Marketingový mix vybrané společnosti
Markéta Svatošová -
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová -
Marketingový mix ve finančních službách
Monika Horčíková