Bc. Michal Kutílek

Bakalářská práce

Analýza komunikačního mixu firmy Elektro Kutílek s.r.o.

COMMUNICATION MIX OF COMPANY ELKTRO KUTÍLEK ltd.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je na základě analýzy komunikačního mixu, konkurence a struktury trhu navrhnout taková opatření, která by vedla k možnému růstu prodeje a zlepšení dobrého jména a upevnění zákaznické věrnosti rodinné prodejny Elektro Kutílek s.r.o. Teoretická část práce je věnována komunikačnímu mixu a jeho všem dílčím složkám. V praktické části je nejprve představena prodejna a její vývoj …více
Abstract:
The aim of this bachelor work is according to analysis of communication mix, competition and structure of market to suggest changes, which would lead to growth sales, goodwill and relationship with customers of the shop Elektro Kutílek L.t.d. The theoretic part is aimed to the communication mix and its all parts. The shop and his development are introduced in a practice part. The structure of sale …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2006
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kutílek, Michal. Analýza komunikačního mixu firmy Elektro Kutílek s.r.o.. Pardubice, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa: Veřejná ekonomika