Analýza komunikačního mixu firmy Elektro Kutílek s.r.o. – Bc. Michal Kutílek
Bc. Michal Kutílek
Bakalářská práce
Analýza komunikačního mixu firmy Elektro Kutílek s.r.o.
COMMUNICATION MIX OF COMPANY ELKTRO KUTÍLEK ltd.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je na základě analýzy komunikačního mixu, konkurence a struktury trhu navrhnout taková opatření, která by vedla k možnému růstu prodeje a zlepšení dobrého jména a upevnění zákaznické věrnosti rodinné prodejny Elektro Kutílek s.r.o. Teoretická část práce je věnována komunikačnímu mixu a jeho všem dílčím složkám. V praktické části je nejprve představena prodejna a její vývoj …víceAbstract:
The aim of this bachelor work is according to analysis of communication mix, competition and structure of market to suggest changes, which would lead to growth sales, goodwill and relationship with customers of the shop Elektro Kutílek L.t.d. The theoretic part is aimed to the communication mix and its all parts. The shop and his development are introduced in a practice part. The structure of sale …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2006
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2006
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kutílek, Michal. Analýza komunikačního mixu firmy Elektro Kutílek s.r.o.. Pardubice, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa: Veřejná ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Sociální komunikace v prostředí nadnárodní korporace
Dariya Sapronova -
Komunikační toky a struktura komunikace studentů s Ostravskou univerzitou
Aneta JUŘIČKOVÁ -
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
Natálie Mikesková -
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
Dominika Morawiecová -
Sociální komunikace u dětí s vadou řeči v předškolním a mladším školním věku
Blažková Blažková -
Sociální aspekt komunikace v předškolním věku
Jitka Krůzová -
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Moderní komunikace vedoucích pracovníků
Vladimír Matuštík