Sociálně marketingová kampaň Aplikace sociálního marketingu v marketingu nákupních center – Bc. Lenka Tardonová
Bc. Lenka Tardonová
Diplomová práce
Sociálně marketingová kampaň Aplikace sociálního marketingu v marketingu nákupních center
Social Marketing Campaign. The Application of Social Marketing in Marketing Shopping Centers
Anotace:
Sociální marketing byl jako pojem poprvé definován v roce 1971 a od té doby prošel vel-kou transformací. Jak ukazuje nárůst neziskových organizací za posledních 20 let je oblast dárcovství v ČR silným a stále rostoucím odvětvím. Jejich působení a pozice se v ekono-mice a společnosti výrazně posunula. Tradiční filantropické a sdružovací role byly doplněny o další funkce, cíle a poslání. Neziskové organizace …víceAbstract:
Social marketing as a concept was first defined in 1971 and since then has undergone great transformation. As shown by the increase of non-profit organizations for the past 20 years is the area of donorship in Czech Republic still strong and growing sector. Their work and the position in the economy and society shifted significantly. Traditional philanthropic and associate roles were complemented by …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Zveřejnit od: 16. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TARDONOVÁ, Lenka. \textit{Sociálně marketingová kampaň Aplikace sociálního marketingu v marketingu nákupních center}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/qkly57/.
Jak správně citovat práci
Tardonová, Lenka. Sociálně marketingová kampaň Aplikace sociálního marketingu v marketingu nákupních center. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing nákupního centra
Jana BAŘTIPÁNOVÁ -
Marketing nákupního centra
Lucie POLÁKOVÁ -
Marketingové strategie nákupních center
Natálie Nestrašilová -
PR strategie neziskové organizace NAUTIS zaměřena na individuální dárce
Kateřina Neumannová -
Návrh komunikační kampaně neziskové organizace
Andrea Kanko -
Neziskové organizace a místní samospráva v Orlové
Karolína Lančová