Marie CHYLOVÁ
Bakalářská práce
Optimalizace MIS společnosti XY
Optimization of Marketing Information System for XY Company
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je optimalizování současného marketingového informačního systému (MIS) společnosti XY tak, aby lépe vyhovoval potřebám organizace pro péči o zákazníky. Nejprve stručně charakterizuji firmu, popis jejích činností, nabízený sortiment a poskytované služby. Dále popisuji současný stav MIS. Následně jsem zpracovala vhodné ekonomické analýzy, a to analýzu PEST, analýzu …víceAbstract:
Optimization of current marketing information system (MIS) of XY Company to better suit of company's needs for a customers care is main goal of this bachelor thesis. At first I briefly characterized the company, described of its activities, offered range and provided services. Further I described current status of MIS. Subsequently I processed suitable economical Analysis, concretely PEST Analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHYLOVÁ, Marie. Optimalizace MIS společnosti XY. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová analýza konkurence a konkurenčního prostředí v oboru poskytování telekomunikačních služeb
Michal Červený -
Analýza konkurence
Lenka Dobrovolná -
Analýza konkurence na trhu šperků
Kristýna Jančáková -
Marketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí.
Jan Ollender -
Analýza konkurence na trhu elektro prodejen
Antonín Bártek -
Analýza vlivu konkurence na činnost firmy
Zdeněk Švehla -
Analýza konkurence společnosti Rohlík.cz na českém trhu
Fábius Dobrovodský -
Analýza konkurence
Gabriela Žeravová