Průzkum trhu spotřeby textilních barviv společnosti Synthesia, a.s. v České republice – Bc. Kristýna Minaříková
Bc. Kristýna Minaříková
Bakalářská práce
Průzkum trhu spotřeby textilních barviv společnosti Synthesia, a.s. v České republice
Market research in textile dyes consumption made by the Synthesia company in Czech republic
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnována marketingovému průzkumu textilních barviv na trhu České republiky. Je zpracována za období od roku 2003 do roku 2007 a jsou v ní využity celní statistiky a údaje společnosti Synthesia, a.s..Abstract:
This bachelor study deals with marketing research in textile dyes on Czech market. The study was carried out the statistics and internal data of Synthesia from 2003 to 2007.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. et Ing. Radim Keřt, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MINAŘÍKOVÁ, Kristýna. \textit{Průzkum trhu spotřeby textilních barviv společnosti Synthesia, a.s. v České republice}. Online. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/ql3cre/.
Jak správně citovat práci
Minaříková, Kristýna. Průzkum trhu spotřeby textilních barviv společnosti Synthesia, a.s. v České republice. Pardubice, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Vliv strategií zvládání zátěžových situací a vybraných osobnostních charakteristik na kariéru finančního poradce
Šárka Kuchaříková -
Průzkum trhu výrobců a distributorů LED průmyslového osvětlení v ČR a SR
Šimon Mikovčák -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Marketingový průzkum trhu se spodním prádlem v ČR
Simona Hokrová -
Fixace disperzního barviva pomocí laseru
Alena Schmidová -
Přírodní barviva pro barvení textilu
Dominik Toman -
Identifikace barviv instrumentální analýzou
Kristína Éderová -
Košenila - historie a současnost barviva
Barbora Štefanová