Význam málotřídní školy pro současnou společnost. – Ludmila BÁRTLOVÁ
Ludmila BÁRTLOVÁ
Diplomová práce
Význam málotřídní školy pro současnou společnost.
Schools multigrade class and their importance for contemporary society
Anotace:
Diplomová práce se zabývá málotřídní venkovskou školou. Teoretická část lze rozdělit na dvě části. První z nich se snaţí popsat význam a charakteristiku málotřídky. Druhá část popisuje konkrétní základní školu. Empirická část se snaţí proniknout do málotřídní školy přes ţáky, rodiče a učitelé a na základě jejich odpovědí odhalit silná a slabá místa sledované školy. Zjištěné údaje směřují k návrhu řešení …víceAbstract:
This thesis deals with the rural small school. The theoretical part can be divided into two parts. The first one tries to describe the importance and characteristics of small school. The second part describes the specific elementary small school. The empirical part is trying to break into the small school through the pupils, parents and teachers on the basis of their responses reveal strong and weak …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2011
Zveřejnit od: 8. 7. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2011
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Šimik, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BÁRTLOVÁ, Ludmila. Význam málotřídní školy pro současnou společnost.. Ostrava, 2011. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.7.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 7. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Školní vzdělávací program pro školní družiny jako efektivní nástroj pro vychovatele ŠD
Robert Jakim -
Nový školní vzdělávací program pro školní družinu v Základní škole a Mateřské škole Týnec, příspěvkové organizaci
Lenka POLÁČKOVÁ -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Školní vzdělávací program pro tělesnou výchovu na ZŠ Javorník
Miroslav JUHAŇÁK -
Školní vzdělávací program "Začít spolu" v mateřské škole v kontextu dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Erika TOMKOVÁ -
Logopedická intervence a školní vzdělávací program ve vybraných MŠ v Pardubickém krahji
Renata Sosnová -
Logopedická prevence a školní vzdělávací program v mateřské škole v Příbrami
Jana Halmo Andrlová