Vnímání zátěže žáků ve školním prostředí. – Veronika NOVÁKOVÁ
Veronika NOVÁKOVÁ
Bakalářská práce
Vnímání zátěže žáků ve školním prostředí.
The perception of and coping with the burdens of pupils (students) in the school environment.
Anotace:
Tato práce se zabývá tématem vnímání zátěže žáků ve středoškolském prostředí. Teoretická část obsahuje definice klíčových pojmů a vysvětlení vztahů mezi pojmy příbuznými. Dále jsou zde popsány ústřední strategie zvládání stresových situací. Výzkumným cílem této práce bylo zjistit, zda u předem definovaných stresových situací existuje statisticky signifikantní rozdíl v hodnotách dosažených u gymnaziálních …víceAbstract:
This thesis is dedicated to the perception of students' stress during secondary education. The theoretical part consists of definitions of key terms and of explanations of relationships between related terms. Next, fundamental strategies of handling the stress situations are described there as well. The research goal of my thesis was to find out if there are some significant differences in results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Irena Plevová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVÁKOVÁ, Veronika. Vnímání zátěže žáků ve školním prostředí.. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Občanská výchova se zaměřením na vzdělávání - Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání (negarantovaný rozvrh)
Práce na příbuzné téma
-
Adaptace žáka 1. třídy na školní prostředí
Barbora Pospíšilová