Marketingová komunikace při zavádění nového produktu na trh v spoločnosti ETOP Trading a.s. – Bc. Mariana FAKTOROVÁ
Bc. Mariana FAKTOROVÁ
Diplomová práce
Marketingová komunikace při zavádění nového produktu na trh v spoločnosti ETOP Trading a.s.
Marketing communication about implementation of new product at the market in company ETOP Trading a.s.
Anotace:
Práca prezentuje marketingovú komunikáciu pri zavádzaní nového produktu na trh v ETOP Trading, a.s.. Účelom je poskytnúť nielen teoretický náhľad na marketingovú komunikáciu, ale aj komplexný pohľad na proces tvorby komunikačnej stratégie plechových OFF ROAD diskov DOTZ 4x4. Cieľom vypracovaného projektu je dosiahnuť zvýšenia predajnosti tohto druhu tovaru.Abstract:
This work represents marketing communication about implementation of new product to market in company ETOP Trading, a.s.. Point is not only acommodate abstract looking at marketing communication, but also completion looking at process of communication strategy creation of tinny OFF ROAD wheels DOTZ 4x4. Target of mature project is achievement of increasing marketability this kind of product through …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Identifikátor:
3836
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FAKTOROVÁ, Mariana. \textit{Marketingová komunikace při zavádění nového produktu na trh v spoločnosti ETOP Trading a.s.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/qnbl3i/.
Jak správně citovat práci
FAKTOROVÁ, Mariana. Marketingová komunikace při zavádění nového produktu na trh v spoločnosti ETOP Trading a.s.. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2036
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingovej stratégie vybraného podniku
Dominika Sedláková -
Tvorba event marketingovej kampane
Martina Mackovjaková -
Určenie a implementácia archetypálnej identity značky Alizé do marketingovej stratégie a komunikácie.
Luciána Čvirková -
Analýza marketingovej stratégie vybranej reštaurácie
Milan Mazanec -
Súčasná prax marketingovej komunikácie spoločnosti Inditex
Silvia Kušniráková -
Analýza a návrh online marketingovej stratégie spoločnosti AQT.sk
Daniel Múdry -
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Projekt inovace strategie marketingové komunikace firmy Lion car, s. r. o.
Jakub Hlaváč