Výzkum marketingové komunikace herních organizací v e-sportu – Bc. Maja Chudíčková
Bc. Maja Chudíčková
Diplomová práce
Výzkum marketingové komunikace herních organizací v e-sportu
Research of marketing communication of gaming organizations in e-sport
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací herních organizací, které pořádají herní eventy. Byl proveden kvalitativní i kvantitativní výzkum s cílem najít a pojmenovat faktory, které ovlivňují návštěvníky při zvažování účasti na herním eventu. Na základě výsledků analýz byla následně sestavena obecná marketingová doporučení pro organizátory herních eventů.Abstract:
This diploma thesis deals with marketing communication of gaming organizations who creates gaming events. Both qualitative and quantitative researches were conducted to identify factors that affect visitors when considering participation in gaming event. Based on results of the analyses, general marketing recommendations for game event organizers were subsequently compiled.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová