Analýza služeb cestovního ruchu na Podblanicku – Bc. Jana SVITÁKOVÁ
Bc. Jana SVITÁKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza služeb cestovního ruchu na Podblanicku
Analýza služeb cestovního ruchu na Podblanicku
Analyse of services of Tourism in Podblanicko
Anotace:
Práce se zabývá analýzou služeb cestovního ruchu v regionu Podblanicko. Součástí je situační analýza a terénní dotazníkové šetření, na jehož základě je vytvořen marketingový mix zkoumané destinace. Kapacita a kvalita služeb cestovního ruchu v regionu je většinou dostatečná. Je však nutné prezentovat oblast jako celek, a tím prodloužit dobu pobytu potencionálních návštěvníků a podpořit tak rozvoj zkoumaného …víceAbstract:
Tourism region Podblanicko is an interesting place and it can offer many attractivities of tourism for the visitors. It was investigated on the basis of an analysis of this region. It was made an analysis of Tourism services (accommodation-, catering- and transport services) in this region. Some visitors of this region were questioned (250 respondents). There is a good quality and capacity of accommodations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2008
Zveřejnit od: 18. 4. 2008
Identifikátor:
8804
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2008
- Vedoucí: Mgr. Vladimír Dvořák
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SVITÁKOVÁ, Jana. Analýza služeb cestovního ruchu na Podblanicku. Č. Bud., 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 18. 04. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2008 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Příležitosti k posílení konkurenceschopnosti destinace s využitím analýzy stakeholderů
Marcela Klapilová -
Analýza vlivu stakeholders na vybrané faktory konkurenceschopnosti destinace Kutná Hora
Monika Pravdová -
Konkurenceschopnost vybrané destinace cestovního ruchu
Blanka Ježková -
Image jako nástroj konkurenceschopnosti vybrané destinace
Barbora VOKROJOVÁ -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Konkurenceschopnost destinace Česká republika z pohledu vybrané cílové skupiny
Nikola Fenyková -
Analýza a hodnocení využitelnosti potenciálu destinace pro tvorbu konkurenceschopného produktu turismu
Gabriela Kutheilová -
Vliv činnosti České centrály cestovního ruchu-CzechTourism na výkonové a kapacitní ukazatele cestovního ruchu
Myroslava Rusnak
Název
Vložil
Vloženo
Práva