Bc. Filip SADLOŇ

Bakalářská práce

Irllicht engine - podpora grafických technologií a management scény\nl{}

Irllicht engine - support of graphic technologies and scene management\nl{}
Anotace:
Bakalárska práca je zameraná na tvorbu 3D interaktívnych aplikácií pomocou grafického enginu Irrlicht. Popisuje engine, jeho históriu a rozhranie pre programovanie aplikácií. Ďalej je popísané rozhranie pre management scény a rozhranie pre správu grafických technologií. Praktická časť popisuje použitie dostupných nástrojov spolu s externým fyzikálnym enginom pri tvorbe 3D interaktívnej aplikácie so …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with creation of 3D interactive applications using Irrlicht graphics engine. It describes the engine, its history and application programming interface. Then scene management and video technology management are described. Practical part of the thesis describes application of accessible tools and external physics engine in creation of a 3D interactive application focused on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2008
Zveřejnit od: 15. 5. 2008
Identifikátor: 9125

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SADLOŇ, Filip. Irllicht engine - podpora grafických technologií a management scény\nl{}. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 15. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta aplikované informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie