Irllicht engine - podpora grafických technologií a management scény\nl{} – Bc. Filip SADLOŇ
Bc. Filip SADLOŇ
Bakalářská práce
Irllicht engine - podpora grafických technologií a management scény\nl{}
Irllicht engine - support of graphic technologies and scene management\nl{}
Anotace:
Bakalárska práca je zameraná na tvorbu 3D interaktívnych aplikácií pomocou grafického enginu Irrlicht. Popisuje engine, jeho históriu a rozhranie pre programovanie aplikácií. Ďalej je popísané rozhranie pre management scény a rozhranie pre správu grafických technologií. Praktická časť popisuje použitie dostupných nástrojov spolu s externým fyzikálnym enginom pri tvorbe 3D interaktívnej aplikácie so …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with creation of 3D interactive applications using Irrlicht graphics engine. It describes the engine, its history and application programming interface. Then scene management and video technology management are described. Practical part of the thesis describes application of accessible tools and external physics engine in creation of a 3D interactive application focused on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2008
Zveřejnit od: 15. 5. 2008
Identifikátor:
9125
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SADLOŇ, Filip. \textit{Irllicht engine - podpora grafických technologií a management scény$\backslash$nl$\{\}$}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/qpbnyn/.
Jak správně citovat práci
SADLOŇ, Filip. Irllicht engine - podpora grafických technologií a management scény\nl{}. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Interaktívna webová aplikácia s 3D vizualizáciou geodát
Gregor Lesay -
Dělení 3D modelů pro 3D tisk
Michal Čaba -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
Různé přístupy k vizualizaci 2D a 3D objektů v počítačové grafice
Radek Polášek -
Příprava 3D modelu pro 3D tisk
Richard Stratil -
Technologie 2D a 3D animace
Adéla Přikrylová -
3D Grafika pro nezávislý vývoj počítačových her
Michal Mann -
Vizualizace a 3D grafika jako nástroj a podpora při implementaci inovací
Tereza ŠTEFLOVÁ