Komparace marketingové komunikace vybraných středních škol – Natálie Pistovčáková
Natálie Pistovčáková
Bakalářská práce
Komparace marketingové komunikace vybraných středních škol
Comparison of Marketing Communication of Selected Secondary Schools
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci a komunikační mix vybraných středních škol, provést jejich komparaci. Studentka provede analýzu komunikačního mixu 2 středních škol a jejich komparaci. Dále bude provedeno dotazníkové šetření zaměřené jak na vedení, tak na studenty vybraných škol. Na základě provedeného šetření budou navrhnuta vhodná opatření pro jednotlivé školy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Finance a řízení / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.