Sociální reklama v tuzemsku a zahraničí – Bc. Iva Křížová
Bc. Iva Křížová
Diplomová práce
Sociální reklama v tuzemsku a zahraničí
Social Advertising in the Czech Republic and Abroad
Anotace:
Cílem práce je komplexně popsat problematiku sociální reklamy a analyzovat vybrané kampaně z dané oblasti. Teoretická část představuje úvod do oblasti sociálního marketingu a sociální reklamy. Zmíněné pojmy jsou zde rozebrány z historického hlediska a dále jsou uvedeny veškeré jejich důležité charakteristiky. Následuje kapitola popisující nadváhu a obezitu, jejich rizika a vliv na vývoj populace. Tato …víceAbstract:
The goal of this thesis is to completely describe the problematics of social advertising and also to analyse selected campaigns. The theoretic part represents the introduction to the scope of social marketing and social advertising. All of these mentioned terms are analysed from the historical point of view and also all of its important characteristics are explained. The chapter about obesity and overweight …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Zveřejnit od: 18. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Křížová, Iva. Sociální reklama v tuzemsku a zahraničí. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sociální marketing v boji proti dětské obezitě
Klára SZANYOVÁ -
Sociální marketing
Elina Gilmiyarova -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Marta Masliy -
Sociální marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Bára Procházková -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Sociální reklama a sociální marketing
Oksana Mytcyk -
Sociální marketing v neziskových organizacích poskytujících služby sociální prevence v Plzeňském kraji
Vendula ČUBOVÁ -
Sociální marketing a jeho efektivnost při řešení sociálních problémů
Ludmila Crhová