Kreativní marketingová strategie vybraného podniku – Bc. Kristýna Kaincová
Bc. Kristýna Kaincová
Diplomová práce
Kreativní marketingová strategie vybraného podniku
Creative strategy of a selected company
Anotace:
Diplomová prace s názvem „Kreativní strategie vybraného podniku” má za úkol popsat průběh nastavení značky sportovní haly - Šumavské Kotelny a popsat tvorbu její kreativní strategie. Dále cílem práce je sestavení takové strategie, podle které bude moci podnik vybudovat a upevnit svoji pozici v konkurenčním prostředí. Cílem samotné strategie je sestavení takové strategie, podle které bude moci podnik …víceAbstract:
The diploma thesis entitled "Creative strategy of a selected company" aims to describe the course of setting up the brand of the sports hall - Šumavská Kotelna and to describe the creation of its creative strategy. Furthermore, the aim of the work is to compile such a strategy, according to which the company will be able to build and strengthen its position in a competitive environment. The goal of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Koudelková, Ph.D.
- Oponent: František Milichovský, Ph.D. MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program / obor:
Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza kreativní strategie v TV reklamách japonských a českých mobilních operátorů
Thu Trang Dinhová -
Analýza kreativní strategie pro Facebookový profil Hamé (Recepty s chutí)
Dan Malík -
Kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
Jana ZEMÁNKOVÁ -
Analýza marketingová strategie společnosti eBRÁNA
Johana Hübnerová -
ANALÝZA MARKETINGOVÉ STRATEGIE FOTBALOVÉHO KLUBU PSG.FR
Valeriia Andreeva -
Propagační strategie hrané seriálové tvorby České televize. Diskurzivní analýza propagace seriálu Trapný padesátky
Michal Trusina -
Marketing communication of the company operating in B2B market
Yulia Shkuratova -
návrh strategie efektivní komunikace spolčnosti Creative Packaging s cílovými skupinami
Georgios KOULISIANIS