Bc. Iva JEZBEROVÁ
Diplomová práce
Hudba v reklamě
Music in Advertising
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o hudbě v reklamě a obsahuje dvě hlavní části. První část je věnovaná teoretickému základu, který definuje základní pojmy týkající se tématu a po-kládá teoretický základ pro druhou praktickou část. Zde je použito výhradně výpovědí osobností reklamních agentur pro popsání postupů pro tvorbu reklamních spotů a hudby v ní. Dále práce hovoří o typech hudby v reklamních spotech …víceAbstract:
This thesis discusses the music in advertising and contains two main parts. The first part is devoted to the theoretical basis that defines the essential concepts about the topic and cre-ates the theoretical basis for the second practical part. Here is exclusively used information from the representatives of advertising agencies in order to describe processes of creating commercials and music in it …víceKlíčová slova
analýza reklamních spotů autorská práva reklama brief ceny hudby Emil Sirotek Fontána hudba hudba a emoce hudba v reklamě hudební archiv hudební skladatel kontrapunkt kreativní oddělení Martin Demartini offline OSA Petr Vaněk podkresová hudba rádiový spot referenční hudba reklamní agentura reklamní spot story-board televizní spot voice-over zvuky a šumy
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
18390
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JEZBEROVÁ, Iva. Hudba v reklamě. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza obsahu reklamního spotu
Ekaterina Khalkhinova -
Marketingová komunikace: Analýza reklamního spotu
Ondřej Skořepa -
Analýza obsahu reklamního spotu
Martina Ganobčíková -
Analýza obsahu reklamního spotu
Anastasia Lopatina -
SÉMIOTICKÁ ANALÝZA REKLAMNÍHO SPOTU DEUS EX: SARIF INDUSTRIES TRAILER
Jiří ŠIFTA -
Sémmiotická analýza reklamního spotu Deus Ex: Sarif industries trailer
Jiří ŠIFTA -
Obsah reklamního spotu
Tomáš Hromek -
Sémiotická analýza reklamního spotu The Force: Volkswagen
Kristýna ŠŤASTNÁ