Vizualizace aktuálních fyzickogeografických podmínek v detailním 3D modelu území – Bc. Radim HOLUB
Bc. Radim HOLUB
Diplomová práce
Vizualizace aktuálních fyzickogeografických podmínek v detailním 3D modelu území
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření desktopové aplikace, která vizualizuje a simuluje prostředí vybrané lokality v Litovelském Pomoraví. Aplikace využívá reálná data získaná pomocí dvou senzorů umístěných v tůni a v řece Morava, a také ze webové služby weatherbit.io. Po spuštění aplikace se uživateli zobrazí hlavní menu, které slouží jako rozcestník a zahrnuje digitálního průvodce, statistiky …víceAbstract:
The thesis focuses on the creation of a desktop application that visualizes and simulates the environment of a selected location in Litovelské Pomoraví. The application uses real data obtained from two sensors located in a pond and in the Morava River, as well as from the weatherbit.io web service. After launching the application, the user is presented with a main menu that serves as a signpost and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Jan Brus, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOLUB, Radim. Vizualizace aktuálních fyzickogeografických podmínek v detailním 3D modelu území. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Geoinformatika a kartografie / Geoinformatika a kartografie
Práce na příbuzné téma
-
Digital twins in the context of disaster preparedness: fusion of GIS and game engines
Anatole Matthias DELIGANT -
Modelling a concept for Digital Shadows as a foundation for Digital Twins
Aleksandra Belousova -
Value Creation with Digital Twins: Conceptual Reference Frameworks and Case Study
Linard Dario Barth -
Vizualizace informačního modelu liniové stavby v herním prostředí Unreal Engine
Filip Paruza -
Možnosti vizualizace informačního modelu budovy (BIM) v herním prostředí Unreal Engine
Vojtěch Fučík -
Vylepšení produkce filmů a seriálů pomocí Unreal Engine
Miroslav Černý -
3D vizualizace hradu Starý Světlov
David Falešník -
Vizualizace virtuálních objektů prostřednictvím rozšířené reality v Microsoft HoloLens
Martin Zejda
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
10. 5. 2024