Český filmový plakát jako svébytné propagační dílo – Bc. David SKAUNIC
Bc. David SKAUNIC
Bakalářská práce
Český filmový plakát jako svébytné propagační dílo
CZECH FILM POSTER AS A PECULIAR PROMOTIVE PRODUCT
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá historií českého filmového plakátu, na kterou se dá dívat jako na film, jenž odráží proměny nejen české kinematografie, ale i celé společnosti v průběhu 20. století. Na filmový plakát je nahlíženo jako na dialog režisérů s výtvarníky, na jehož základě vznikala výjimečná umělecká díla. Práce analyzuje filmový plakát z mnoha pohledů, ale zejména staví plakát do role reklamy …víceAbstract:
The bachelor paper deals with the history of a Czech film poster, which can be viewed as a movie, which reflects not only changes of the Czech cinematography, but also changes of the whole society in the course of the 20th century. The film poster is looked on as a dialog between movie directors and designers which serves as a base from which extraordinary pieces of art has arisen. Bachelor work analyses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2007
Identifikátor:
548
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SKAUNIC, David. Český filmový plakát jako svébytné propagační dílo. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 03. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.