Volný čas dětí předškolního věku v kontextu sociální pedagogiky – Pavlína Uherková
Pavlína Uherková
Bakalářská práce
Volný čas dětí předškolního věku v kontextu sociální pedagogiky
The Leisure Time of Preschool Children in the Context of Social Pedagogy
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou způsobu trávení volného času dětí před-školního věku, institucemi a organizacemi, které poskytují předškolním dětem aktivní trá-vení volného času a uplatněním sociálních pedagogů v této v oblasti. Teoretická část vy-mezuje charakteristiku volného času, specifika dětí předškolního věku, osobnost sociálního pedagoga a jeho uplatnění ve volném čase dětí předškolního …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of how the leisure of children before school age, institutions and organizations which provide preschool children active spending of free time and the application of the social educators in this field. The theoretical part delimits free time characteristic, particularity of preschool children, the personality of the social educator and its application in the spare time …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016
Zveřejnit od: 26. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Uherková, Pavlína. Volný čas dětí předškolního věku v kontextu sociální pedagogiky. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Volnočasové aktivity žáků I. stupně a výchovně-vzdělávací činnost pedagoga na vesnických školách.
Irena Hrošová -
Osobní význam volnočasové taneční aktivity pro neprofesionální tanečníky
Nikola HLAVÁČOVÁ -
Volnočasové aktivity na základních školách a ve střediscích volného času
Kristýna TOMŠŮ -
Volnočasové aktivity dospívajících v 50. a 60. letech 20. století
Sabina Sigmundová -
Speciální pedagog a jeho uplatnění ve volnočasových aktivitách ve školní družině se zaměřením na žákyni s lehkým mentálním postižením
Lenka Buchcarová -
Volný čas a volnočasové aktivity žáků s mentálním postižením
Soňa VELÍŠKOVÁ -
Volný čas a volnočasové aktivity žáků s mentálním postižením
Soňa VELÍŠKOVÁ -
Volnočasové aktivity v místní komunitě
Kateřina Kostovčíková