Grafické image regionální hudební skupiny – Eliška ŠÍROVÁ
Eliška ŠÍROVÁ
Diplomová práce
Grafické image regionální hudební skupiny
Corporate identity of a regional music group
Anotace:
Tato diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části a představuje zcela nový jednotný vizuální styl regionální punk rockové hudební skupiny. Teoretická část předkládá terminologii a principy pro vytvoření jednotného stylu, seznámení se s kapelou, pro niž je tento styl vytvořen a didaktické využití tohoto tématu ve formě projektu. Praktická část obsahuje postupy mé tvorby a výsledný grafický …víceAbstract:
This thesis involves a theoretical and a practical part and it presents an entirely new and corporate image of a regional punk rock music group. The theoretical part contains terminology and principles of creating of this corporate image, an introduction of the music group for which is the image made and didactic usage of this topic in the form of a project. The practical part contains processes of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 7. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2011
- Vedoucí: Mgr. Jan Souček
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠÍROVÁ, Eliška. Grafické image regionální hudební skupiny. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 14. 07. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / AJ-VV
Práce na příbuzné téma
-
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
Jakub Kněžínek -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Corporate identity, design manual
Hana Škvařilová -
Corporate identity Uměleckého centra Univerzity Palackého v Olomouci
Lenka HOVĚZÁKOVÁ -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Corporate Identity Design
Petra Železná -
Corporate identity design Galerie města Třince
Jana Kaufmanová -
Corporate identity pro firmu Original
David Šauer