Green Marketing vs. Greenwashing – Bc. Zdeňka POSPÍCHALOVÁ
Bc. Zdeňka POSPÍCHALOVÁ
Diplomová práce
Green Marketing vs. Greenwashing
Green Marketing vs. Greenwashing
Abstract:
This diploma thesis deals with a comparison of companies producing household cleaning products applying either green marketing or greenwashing. The main aim is to find differences and similarities when promoting products with a help of green claims and print advertisements. On one hand, the analysed companies employ green marketing tools, on the other hand, tools of greenwashing. The theoretical part …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá srovnáním green marketingu a greenwashingu a jejich využitím firmami, které produkují ekologické čisticí prostředky. Hlavním cílem práce je nalezení rozdílů a podobností v propagaci jejich produktů za použití takzvaných environmentálních tvrzení a tiskové reklamy. Na jedné straně tyto analyzované společnosti využívají nástrojů zeleného marketingu, na straně druhé greenwashingu …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POSPÍCHALOVÁ, Zdeňka. Green Marketing vs. Greenwashing. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Dezinfekční a čisticí prostředky pro bytovou chemii
Eliška BOCHŇÁKOVÁ -
Marketingový mix Hotelu a restaurace Pod Zeleným dubem
Natálie Faltýnková -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Marketingový mix a jeho analýza e-shopu VYLADĚNÁ By JARA
David Řeřicha -
Navrh komunikacnej strategie pri uvedeni novej znacky na trh
Daniel Seman -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká