Jaroslav Kumstát

Bakalářská práce

Budování a tvorba identity značky Lokomotiv Tuhaň

Building and creating the identity of Lokomotiv Tuhaň brand
Anotace:
Bakalářská práce Budování a tvorba identity značky Lokomotiv Tuhaň se snaží analyzovat tuto značku v aktuálním stavu. Definuje značku na trhu a představuje vize do budoucna společně s Identitou a budováním značky. Dále jak se značka zapojuje do marketingu a aktivit, které dále zpopularizují značku v očích zákazníka. V práci bude značka představena v aktualním stavu a jak s ní chci postupovat v dlouhodobém …více
Abstract:
Bachelor thesis Building and Identity Creation of the Lokomotiv Tuhaň brand tries to analyze this brand in its current state. It defines the brand on the market and presents visions for the future together with Identity and brand building. Furthermore, how the brand engages in marketing and activities that further memorialize the brand in the eyes of the customer. At work, the brand will be presented …více
 

Klíčová slova

Značka Definice Budování
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Bc. Michal Mervart, MBA
  • Oponent: Petra Koudelková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON

NEWTON College a.s.

Vysoká škola NEWTON

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management