Užití moderní výpočetní techniky ve výuce a učení – Marek PASTRŇÁK
Marek PASTRŇÁK
Bakalářská práce
Užití moderní výpočetní techniky ve výuce a učení
Use modern computer technology in education
Anotace:
Bakalářská práce ?Užití moderní výpočetní techniky ve výuce a učení?, se v první části zabývá historii výpočetní techniky, stručným popisem hardwarových součástí, využitím počítačů ve výuce a problémy s ním spojené. Dále vás provede malou recenzí výukových her a programů a seznámíme se s moderními směry vzdělávání. V druhé části jsem se zaměřil na kvantitativní dotazníkové šetření prováděné na ZŠ Zelená …víceAbstract:
The bachelor work "Use modern computer technology in education," The first part deals with the history of computing a brief description of hardware components the use of computers in teaching and the problems associated with it. Furthermore you make a small review of educational games and programs and get acquainted with modern trends of education. In the second part I focus on the quantitative questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2010
Zveřejnit od: 9. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
- Vedoucí: Doc. Ing. Ladislav Rudolf, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PASTRŇÁK, Marek. Užití moderní výpočetní techniky ve výuce a učení. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.4.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / výchova ke zdraví - technická výchova
Práce na příbuzné téma
-
Výpočetní technika v zaměstnání jako faktor ovlivňující strukturu volného času
Veronika Hájková -
Dotazníkové šetření na téma: „Spokojenost s výukou na K470, FEI, VŠB-TU Ostrava“
Michal Maléř -
Využití výpočetní techniky v administrativě školy
Martin Bartoníček -
Využití výpočetní techniky při řešení soustav rovnic ve výuce matematiky
Jan KUNEŠ -
Výpočetní technika jako faktor ovlivňující strukturu volného času
Martin Škyta -
Využití výpočetní techniky v administrativě školy
Lukáš Holeček -
Komparace vybraných výukových metodik a technik hry na snižcový pozoun dvacátého století.
Libor Šálek -
Model subsidenční a termální historie sedimentů vrtu Dambořice 1
Zbyněk Vaculík