Tereza HADRÁVKOVÁ

Bakalářská práce

Marketingová komunikace plaveckého bazénu Sportareál v České Lípě

Marketing communication of swimming pool Sportareál in Česká Lípa
Anotace:
Plavecký bazén Sportareál si veškerý marketing vytváří svépomocí bez odborných znalostí a zkušeností. Většinu svých nástrojů pro komunikaci organizace využívá kvůli nízkým nákladům, ačkoli netuší, na jaký typ zákazníka mají pozitivní vliv. Cílem bakalářské práce je zjistit, jak současní zákazníci vnímají komunikační nástroje plaveckého bazénu Sportareál v České Lípě a navrhnout úpravu komunikační politiky …více
Abstract:
Swimming pool Sportareal creates all marketing by yourself without professional knowledge and experiaence. Organization use most of the communication tools due to low cost, although the do not know if tools have positive or negavive impact on certain type of customer. The aim of the bachelor thesis is to find out how current customers perceive communication tools of swimming pool Sportarel in Česká …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 1. 2019
  • Vedoucí: Ing. Lucie Povolná

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HADRÁVKOVÁ, Tereza. Marketingová komunikace plaveckého bazénu Sportareál v České Lípě. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická