Hodnocení žáků střední odborné školy jako motivační faktor – Romana Prušová
Romana Prušová
Bakalářská práce
Hodnocení žáků střední odborné školy jako motivační faktor
Evaluation of students secondary vocational school as a motivating factor
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na hodnocení ve vybraných středních odborných školách. Hlavním cílem teoretické části této bakalářské práce je definování hlav-ních pojmů, zmapování přehledu typů hodnocení, objasnění cílů hodnocení s důrazem na motivaci žáků. Dalším cílem je vysvětlit důležitost motivace při hod-nocení se zaměřením na to, co by motivační hodnocení mělo žákům přinést. Mate-riálem pro zpracování …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with evaluation in selected secondary schools. The main aim of the theoretical part of this thesis is defining the main concepts, mapping types of evaluation, clarifying the objectives of evaluation with emphasis on the motivation of pupils. Another aim is to explain the importance of motivation in the evaluation focused on what the motivating evaluation should bring to pupils …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marie Horáčková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Slovní hodnocení v Montessori škole
Kristýna Hubáčková -
Metody klasifikace se zaměřením na slovní a procentuální hodnocení
Monika Orálková -
Formy hodnocení výkonu pracovníků
Jana Pohanková -
Formy hodnocení výkonu pracovníků
Pavlína Tučková -
Formy hodnocení uplatňované na 1. stupni ZŠ s akcentem na formativní hodnocení
Kateřina Krejčířová -
Hodnocení žáků - formy hodnocení a jejich působení na žáka
Karolina Kulifajová -
Metody a formy hodnocení žáků na 1. stupni ZŠ
Nikola Doležalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva