Reklama jako sémiotický problém (Reklama a její sémiotická analýza) – Jiří Brázdil
Jiří Brázdil
Diplomová práce
Reklama jako sémiotický problém (Reklama a její sémiotická analýza)
Commercial As a Matter of Semiotics
Abstract:
The dissertation deals with the semiotic analysis of German commercials. In its theoretical part the semiotics, especially the Ecos semiotics of the visual code, and the principles of commercial are presented. In the applied part is undertaken an analysis of three commercials from the German pressAbstract:
Diplomová práce se zabývá sémiotickou analýzou produktů německé reklamní branže. V její teoretické části jsou krátce představeny sémiotika se zřetelem k Ecovu pojetí vizuálního kódu a dále pak základy reklamy. V praktické části je provedena analýza tří reklam pocházejících z německého tisku
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2010
- Vedoucí: Karel Frank
- Oponent: Veronika Opletalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Německá filologie
Práce na příbuzné téma
-
Externí komunikace finančních domů Volksbank CZ a ING Commercial Banking
Daniel Maršalík -
Commercial communication of RED BULL on the Czech market
Polina Gavrilova -
Commercial Communication of Pilsner Urquell on the Czech market
Sophie Marienka Vasak -
The implementation of warm-up activities as a motivational strategy. A comparative analysis of English and German classroom.
Martina Žeňuchová -
Skrytá reklama a product placement v českých mediích
Šárka Růžičková -
Linguistic analysis of product placement in TV reality shows
Nikol ŽÁČKOVÁ -
Etické aspekty product placementu v audiovizuální tvorbě
Libuše Kameníčková -
Vliv digitální demence na rozpoznání product placementu na sociálních sítích
Sára Seidlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva