Autorita učitele v primárním vzdělávání – Petra KALINSKÁ
Petra KALINSKÁ
Diplomová práce
Autorita učitele v primárním vzdělávání
Teacher Authority in Primary Education
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá otázkou autority učitele na prvním stupni základní školy. Teoretická část je rozpracována do čtyř hlavních části. První z nich se zabývá osobností učitele a konkrétně se zaměřuje na jeho vlastnosti, dovednosti a kompetence. Druhá část řeší pojem autorita, její členění a vymezuje konkrétní vztahy autority s výchovou a kázní. V třetí části nahlížíme na osobnost žáka mladšího …víceAbstract:
This diploma thesis analyses the question of authority of a first grade teacher. The theoretical part is divided into four major parts. The first section describes the personality of teacher and it?s charakter, skills and competence. The second part deals with term authority, is?s structuring and defines the boundaries of authority, education and discipline. In the third part, me speak of the personality …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2012
Zveřejnit od: 4. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 5. 2012
- Vedoucí: Mgr. Taťána Göbelová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KALINSKÁ, Petra. Autorita učitele v primárním vzdělávání. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Školní neúspěch dětí v mladším školním věku a postoj učitele ke školnímu neúspěchu
Adéla Tihelková -
Role učitele anglického jazyka při výuce žáků mladšího školního věku
Alžběta JAROŇOVÁ -
Přístup učitele k žákům v mladším školním věku se specifickými poruchami učení
Kristýna HRÁDKOVÁ -
Osobnost učitele v mateřské škole
Gabriela SMUDOVÁ -
Prosociální chování, emoční inteligence a osobnost učitelů 1. stupně ZŠ
Viktorie SMETANOVÁ -
Osobnost učitele v souvislosti se strategiemi zvládání zátěžových situací a její vliv na edukaci
Luboš KRNINSKÝ -
Krize autority na druhém stupni základních škol
Karolína Šelemberková -
Reflexe krize autority z hlediska filosofie výchovy
Karolína VAŇKOVÁ