Analýza marketingové strategie ve vybraném podniku – Bc. Hana ŠKRLETOVÁ
Bc. Hana ŠKRLETOVÁ
Diplomová práce
Analýza marketingové strategie ve vybraném podniku
Analysis of the marketing strategy in the selected company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu marketingové strategie. Cílem diplomové práce bylo zanalyzovat a zhodnotit stávající marketingovou strategii ve společnosti Spojené kartáčovny a. s. Na základě provedené analýzy navrhnout případné změny stávajícího stavu. Teoretická část je zpracována na základě získaných poznatků z odborné a vědecké literatury zabývající se problematikou marketingu, marketingového …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on the analysis of marketing strategies. The aim of the thesis was to analyse and evaluate the current marketing strategies in the company Spojené kartáčovny, PLC, and, on the basis of this analysis, to put forward possible changes of the current state. The theoretical part has been made on the basis of the information gained from the scientific literature dealing with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 9. 2013
Zveřejnit od: 13. 9. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Rolínek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠKRLETOVÁ, Hana. Analýza marketingové strategie ve vybraném podniku. Č. Bud., 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.9.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 9. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Zábavní průmysl východní Asie jako hybná síla prodeje
Anastasiia Gepolova -
Návrh marketingové strategie jógového studia
Zuzana Kroužková
Název
Vložil
Vloženo
Práva